قانون ۲۰/۸۰ در کسب و کار اینترنتی

پکیج کلوپ میلیونرهای حسین صفوی
ایده انتخاب حوزه فعالیت ۸۰ ٪راه است
شکارچی که بخواهد همزمان دنبال شکار دو تا خرگوش باشد در آخر هیچ کدام را نمی تواند شکار کند
متخصصان هم درآمد بیشتری دارند و هم احترام بیشتری
درآمد پزشک عمومی در مقابل درآمد متخصص جراحی مغز
بازاریابی و برند شما زمانی قدرتمند می شود که دقیقا بدانید با چه مخاطبی باید صحبت کنید
اگر بخواهید در این دنیا در چند موضوع مختلف بطور همزمان بهترین شوید تقریبا غیر ممکن است اما خیلی ساده می توانید در یک موضوع خاص
تبدیل به بهترین شوید
برای اینکه در کسب و کار اینترنتی فوق العاده عالی بدرخشید و درآمد عالی داشته باشید
در قدم اول باید یک دسته مخاطب خاص را انتخاب کنید
زمان انتخاب حوزه کسب و کار این چند اشتباه رایج را انجام ندهید
نباید تصور کنی قرار است با حوزه ای که انتخاب کردی ازدواج کنی
نباید برایت مهم باشد اگر همین الان نمی توانی در حوزه ای که انتخاب کردی محصول فوق العاده تولید کنی
نباید به جای اینکه خودت تصمیم بگیری چه حوزه ای را انتخاب کنی به دیگران نگاه کنی و دقیقا از آن ها کپی کنی
نباید منتظر تایید دیگران باشی و یا بترسی چون افرادی قبل از تو وارد آن حوزه شده اند
این کسب و کار درباره کمک به مردم است و نه مدل های کهنه و کالسیک کتاب های اقتصاد دانشگاهی
قدم اول: 5 ایده ایی که داری را روی کاغذ همین الان لیست کن
فراموش کن که این ایده هایی که لیست می کنی با رشته دانشگاهی ات مرتبط است و یا خیر
از اینجا به بعد ویدیو برایت بی ارزش می شود اگر همین الان این لیست را تهیه نکنی پس ویدیو را متوقف کن برای چند دقیقه و ایده هایت را بنویس
مثال : مربی بدنسازی . حسابداری . معماری . روابط بین زوجین . زبان بدن. خوب صحبت کردن و …
1.۲.3.4.5
9 سوالی که باعث می شود متوجه شوی ایده ات عالی است یا خیر ) برای هر 5 مورد به این سوال ها پاسخ بده (
چه مشکلی است که باعث می شود مخاطبین تا دیر وقت بیدار بمانند و یا در تنهایی به گوشه ای از دیوار خیره شوند
و مدام به آن فکر کنند
از چه چیزی می ترسند
از چه چیزی و یا چه کسانی عصبانی هستند
3 تا از ناامیدی های اصلی شان چیست
چه چیزی را خیلی دوست دارند انجام بدهند که نمی گویند ) پنهان می کنند(
آیا تعصب خاصی در زمان تصمیم گیری دارند
چه کسی محصول مشابه ای می فروشد و این کار را چطور و از چه طریقی انجام می دهد
چه فرد دیگری سعی دارد چیز مشابه ای به آن ها بفروشد و آن محصول چه مشکلی دارد
آیا از زبان خاصی استفاده می کنند
بازار هدف
مشکل دردناک
آرزو و خواسته
توانایی هایی که
داری و یا اینکه
میتوانی یاد بگیری
عناصر تعیین کننده پولساز بودن ایده
دیدگاه ها